Mindustry — це гра про будівництво фабрики з елементами Tower Defence та RTS. Створюйте продумані ланцюги постачання, щоб подавати боєприпаси у ваші вежі, виробляти матеріали для будівництва та будувати одиниці. Керуйте підрозділами, щоб захоплювати ворожі бази та розширювати своє виробництво. Захистіть своє ядро від хвиль ворогів.
Особливості ігрового процесу
- Використовуйте виробничі блоки, щоб створювати різноманітні вдосконалені матеріали
- Захищайте свої споруди від хвиль ворогів
- Грайте з друзями в міжплатформенні багатокористувацькі кооперативні ігри або кидайте їм виклик у командних PvP-матчах
- Розповсюджуйте рідини та постійно боріться випробування, як-от спалахи пожежі чи нальоти ворожих літальних апаратів
- Отримайте максимальну віддачу від свого виробництва, постачаючи додаткову охолоджуючу рідину та мастило
- Виготовляйте різноманітні одиниці для автоматичного керування вашою базою або нападу на ворожі бази
- Налаштуйте складальні лінії для створення армій механізованих одиниць
- використовуйте свої одиниці, щоб протистояти повністю функціональним ворожим базам
Кампанія
- Підкорюйте планети Серпуло та Ерекір, просуваючись через 35 рукотворних карт і понад 250 процедурно згенерованих секторів
- Захоплюйте території та створюйте фабрики для виробництва ресурсів, граючи в інші сектори
- Захищайте свої сектори від періодичних вторгнень
- Координуйте розподіл ресурсів між секторами через стартові майданчики
- Досліджуйте нові блоки, щоб стимулювати прогрес
- Запрошуйте своїх друзів виконувати місії разом
- 250+ технологічних блоків для освоєння
- 50+ різних типів дронів, механізмів і кораблів
Спеціальні ігри та багатокористувацька гра на різних платформах
- 16+ вбудованих карт для користувальницьких ігор, на додаток до двох цілих кампаній
- Грайте в кооператив, PvP або пісочницю
- Приєднуйтесь до загальнодоступного виділеного сервера або запросіть друзів до власної приватної сесії
- Настроювані правила гри: змінюйте вартість блоків, ворога статистика, початкові предмети, час хвилі та багато іншого
- Повнофункціональний редактор карт із підтримкою сценаріїв
- Вбудований браузер модів і підтримка
. Виправлено моноблоки, які не видобувають
- виправлено додавання тегів схематичних значків, що порушують роботу гри
- виправлення різних помилок пошуку шляхів; юніти не повинні застрягати, рухаючись назад
- Ногі/комахи більше не повинні шукати шлях навколо твердих блоків, через які вони можуть переступити
- Багато різних покращень якості життя та виправлень помилок
- Виправлено збій при запуску, пов’язаний із певними модами
- Багато різноманітних виправлень помилок
- Зменшене використання пам'яті, що призведе до меншої кількості збоїв на пристроях низького класу
- Змінено спрайти/анімації різних веж Serpulo
— Знову додано правило штучного інтелекту для базового конструктора
- Виправлення вад
- Додано кнопку «область відновлення»
- Незліченна кількість незначних покращень і виправлень помилок
- Багато різних виправлень помилок
- Незначні виправлення помилок
- Дрібні виправлення
[Це усічений журнал змін, див. Github для повних приміток]
- Виправлені мости, що плануються без розблокування в кампанії
- Виправлено повільний рух гравця на серверах із ефектами статусу
- Виправлено, що гравець не дотримувався швидкості формування на серверах
- Виправлені сепаратори, що споживають електроенергію в режимі очікування
- Виправлені логічні блоки, що не економить будівлі при перезавантаженні
- Виправлено рідкісний збій розміщення дверей
- Виправлено логічні блоки, які можуть брати / видаляти елементи з будь-якого блоку команди
[Це усічений журнал змін, див. Github для повних приміток]
- Виправлено падіння під час використання чату як хоста сервера
- Додана підтримка аналізу погоди JSON
[Це усічений журнал змін, див. Github для повних приміток]
Це незначне оновлення, яке зменшує шкоду від бризок будівлі для певних снарядів та виправляє різні проблеми з модами.
Хоча сервери build 125 повинні бути сумісними з клієнтами 125.1, оновлення все ж рекомендується.
- Виправлена гравець бар здоров'я на виявленні збій негативних для здоров'я
- великих вузлів силових Fixed іноді не вдається з'єднатися з розміщеними блоки
- корисне навантаження Made блоку малювати з правильними кольорами клітин
[Це усічений журнал змін, див. Github для повних приміток]
- Виправлений список модів, який отримується під час запуску, що призводить до потенційно дратуючих повідомлень про помилки
- Виправлено збій при перегляді мода без версії
- Не включений у чорний список arc.Net
- Додана броня одиниць статистика до бази даних
- додано час виготовлення одиниць до бази даних одиниць
[Це усічений журнал змін, див. Github для повних приміток]
- Виправлені негативні числа, які не відображаються належним чином у вузлах живлення
- Виправлений синтаксичний розбір minVersion
- Виправлені моди, що зникають після імпорту [Android]
- Вимкнено систему запобігання дублікатам IP
- Додано Кнопка порядку впорядкування браузера мод
[Це усічений журнал змін, див. Github для повних приміток]
- Різні незначні виправлення
- Знову збільшена потужність джерела живлення
- Покращена візуальна інформація про будівельний промінь
- Покращена ефективність роботи карт з багатьма сусідніми вузлами живлення / акумуляторами
- Відключена погода в редакторі
[Це усічений журнал змін, див. Github для повних приміток]
- Виправлено типовий збій, пов’язаний з вибором планети
[Це усічений журнал змін, див. Github для повних приміток]
- Виправлена перебудова ядра біля сховища, що призвело до зменшення ресурсів до 1 КБ
- Виправлено захоплені сектори, що блокуються в
багатокористувацьких змінах Кампанії:
- Нове дослідження хостів тепер передається клієнтам
- Клієнти тепер можуть використовувати свої дослідження, навіть якщо їх у хоста немає
- Клієнти тепер можуть досліджувати нові технології в мультиплеєрі
- Додано підказку, яка пояснює цю інформацію.
[Це усічений журнал змін, див. Github для повних приміток]
Після більш ніж 9 місяців розробки, нарешті, 6.0 вже тут. Тут було занадто багато змін, щоб їх можна було розумно перерахувати, тому я розгляну основні моменти.
Одиниці:
- Система одиниць була повністю перероблена
- Всі спрайти одиниць були перемальовані та очищені
- Додано багато нових типів
одиниць - Видалено спеціальні прокладки гравця та фабрики одиниць
Кампанія:
Карти:
- Додано рядок пошуку гравця (Автор (@fuzzbuck)
- Оновлено різні переклади
- Виправлено повторювані ідентифікатори гравців - зауважте, що це скине ваш UUID! [Android]
- Оновлено посилання на пропозицію функції
- Оновлені переклади
- Виправлено змінене ім'я гравця, що зберігається після сервер вийшов
- додано правило множника сонячної енергії
- Додані нові піктограми з плавним масштабуванням
- Додана рідина порожнеча (Спільнота @ GioIacca9)
- Додано повзунок непрозорості моста (Створено @Quezler)
- Додано ворота "underflow" (протилежність переливу ворота)
- Додано "смайли" для більшості блоків та елементів у шрифт
- Додано нове розташування технологічного дерева з покращеною підтримкою мода
- Додано файл журналу гри, що зберігається в папці даних
- Додано новий роздільник спрайт / анімації
- Додано список плиток спорідненості до статистика певних блоків
- Додана безпечніша система завантаження мода - помилок не повинно бути триваліший збій, але відображення журналу
- Додано новий цирлічний шрифт
- Додано відображення діапазону та статистика точки ремонту
- До білого списку додано ще кілька класів для сценаріїв
- Виправлено сценарії, які не працюють на деяких пристроях [Android]
- Виправлено десинхронізацію вузла живлення
- Виправлено відсутність блоків в списку видобутку бурів