Кращий досвід користувача
Кращий досвід користувача
Кращий досвід користувача.
Покращення взаємодії
Покращення взаємодії з користувачем Глибоке оновлення Глибоке оновлення - розділ «Мої рахунки»: ми змінили дизайн цього розділу з метою покращення вашого досвіду. Крім того, ми включаємо нову легенду про оновлення вартості ваших послуг, що дозволить вам бути в курсі новин. - Автоматичний дебет: тепер ви можете змінити спосіб оплати, який ви приєднали до автоматичного дебету (кредитна картка або CVU) безпосередньо з програми, увійшовши в розділ «Мої рахунки». Виправлення помилок і підвищення продуктивності. -Виправити деякі помилки -Виправити позицію реклами Насолоджуйтесь новою версією нашого додатка. Ми додали функції, покращили продуктивність і виправили помилки, щоб вам було легше шукати роботу. Якщо вам подобається новий додаток, оцініть нас! Насолоджуйтесь новою версією нашого додатку. Ми додали функції, покращили продуктивність і виправили помилки, щоб вам було легше шукати роботу. Якщо вам подобається новий додаток, оцініть нас! З думкою про вас ми створили новий досвід для запиту служби Picap, покращуючи продуктивність програми та інтерфейс користувача. З нашим останнім оновленням ви побачите Movistar Plus+ краще, ніж будь-коли. — Виправлено помилки та покращено продуктивність. Завантажте програму Mi altice і дізнайтеся про все нове, що ми підготували для вас! Ваш додаток WOM має новини! Щоб ви могли й надалі користуватися всіма можливостями, ми представляємо чат керівника та новий досвід роумінгу. І оскільки кожна деталь має значення, ми продовжуємо вдосконалюватися, щоб надати вам найкращий вміст і стабільність. Не забувайте завжди оновлювати свій додаток і активувати сповіщення , щоб бути в курсі всіх пропозицій і новин. Новини - Розділ «Мої рахунки»: ми змінили дизайн цього розділу, щоб покращити ваш досвід. Крім того, ми включаємо нову легенду про оновлення вартості ваших послуг, що дозволить вам бути в курсі новин. - Автоматичний дебет: тепер ви можете змінити спосіб оплати, який ви приєднали до автоматичного дебету (кредитна картка або CBU), безпосередньо з програми, увійшовши в розділ «Мої рахунки».
Покращення взаємодії з користувачем Глибоке оновлення Глибоке оновлення - розділ «Мої рахунки»: ми змінили дизайн цього розділу з метою покращення вашого досвіду. Крім того, ми включаємо нову легенду про оновлення вартості ваших послуг, що дозволить вам бути в курсі новин. - Автоматичний дебет: тепер ви можете змінити спосіб оплати, який ви приєднали до автоматичного дебету (кредитна картка або CVU) безпосередньо з програми, увійшовши в розділ «Мої рахунки». Виправлення помилок і підвищення продуктивності. -Виправити деякі помилки -Виправити позицію реклами Насолоджуйтесь новою версією нашого додатка. Ми додали функції, покращили продуктивність і виправили помилки, щоб вам було легше шукати роботу. Якщо вам подобається новий додаток, оцініть нас! Насолоджуйтесь новою версією нашого додатку. Ми додали функції, покращили продуктивність і виправили помилки, щоб вам було легше шукати роботу. Якщо вам подобається новий додаток, оцініть нас! З думкою про вас ми створили новий досвід для запиту служби Picap, покращуючи продуктивність програми та інтерфейс користувача. З нашим останнім оновленням ви побачите Movistar Plus+ краще, ніж будь-коли. — Виправлено помилки та покращено продуктивність. Завантажте програму Mi altice і дізнайтеся про все нове, що ми підготували для вас! Ваш додаток WOM має новини! Щоб ви могли й надалі користуватися всіма можливостями, ми представляємо чат керівника та новий досвід роумінгу. І оскільки кожна деталь має значення, ми продовжуємо вдосконалюватися, щоб надати вам найкращий вміст і стабільність. Не забувайте завжди оновлювати свій додаток і активувати сповіщення , щоб бути в курсі всіх пропозицій і новин. Новини - Розділ «Мої рахунки»: ми змінили дизайн цього розділу, щоб покращити ваш досвід. Крім того, ми включаємо нову легенду про оновлення вартості ваших послуг, що дозволить вам бути в курсі новин. - Автоматичний дебет: тепер ви можете змінити спосіб оплати, який ви приєднали до автоматичного дебету (кредитна картка або CBU), безпосередньо з програми, увійшовши в розділ «Мої рахунки».
Покращення взаємодії з користувачем.
Покращення взаємодії з користувачем.
Покращення взаємодії з користувачем.
Покращення взаємодії з користувачем.
Покращення взаємодії з користувачем.
взаємодії з користувачем
Покращення взаємодії з користувачем.
взаємодії з користувачем.
Покращення взаємодії з користувачем
Покращення взаємодії з користувачем
Покращення користувацького досвіду
Покращення у створенні відкриття рахунку заробітної плати
Покращення у створенні розрахункового рахунку.
- Покращення безпеки програм.
- Покращення користувацького досвіду.
Кращий користувальницький досвід.
Кращий досвід відкриття розрахункового рахунку.
Кращий досвід відкриття розрахункового рахунку.
Кращий досвід роботи в програмі.
Оптимізація роботи переказів та оплати послуг та кредитних карток
Покращення переказів для кишенькових рахунків Покращення
досвіду навігації в додатку
Покращення користувацького досвіду для транзакцій, здійснених через Transfiya
Включення кнопки в розділі Знайди нас, що дозволить нашим клієнтам визначити місце розташування банкоматів нашого союзника Servibanca.
Покращення загальних аспектів, продуктивності додатків та оптимізація для кращого досвіду для наших клієнтів.
Цей випуск включає:
- Удосконалення загальних аспектів та продуктивності додатків.
- Оптимізація для кращого досвіду для наших клієнтів.
Внесені покращення в продуктивність програми.
Додаються модифікації для покращення зручності користування
Змінено розташування кнопки Transfiya, яку тепер можна знайти в меню Трансфери.
- розміщення сторінок реалізовано в розділі «Мої перекази та аванси», «Зробити поповнення мобільного телефону» та «Здійснити оплату послуг»
- Додано пошукові фільтри для історії передачі.
- Подія, яка вимикає кнопку "Передати", додається в "Передача знову", "До моїх продуктів" та "Інші перекази", коли користувач клацає, щоб уникнути надсилання більше ніж одного запиту на сервер.
• Кнопка надсилання відключена в модулі виклику, коли питання закінчено.
• Тепер ви можете переглянути продукт Seed Savings Account у опції Мої рахунки консолідованого профілю.
• Функціонал кампанії активовано в розділі транзакцій.
• Оптимізована візуалізація вмісту в реалізованому веб-перегляді.
• Модифікація конфігураційного файлу програми, зміна версії targetdk
• Під час оскарження календар вмикається при введенні дати видачі картки.
• Оновлення контейнера відповідно до екрану.
• Налаштування стилів для опцій: Прийняти, Відхилити та Закрити.
• Опція: Додано конфігурацію перенесення навігації.
• Виключення опції негайних переказів з бічного меню транзакційного порталу та перехід до опції переказів та авансів.
Заголовок поштової скриньки буде відображатися вирівняно ліворуч.
Заголовок з'явиться у списку надійних посилань під час видалення контакту на екранах введення, перевірки та результатів транзакції.
Заголовок поштової скриньки буде відображатися вирівняно ліворуч.
Заголовок з'явиться у списку надійних посилань під час видалення контакту на екранах введення, перевірки та результатів транзакції.
1. Зручний дизайн, швидкий і простий у використанні
2. Протоколи безпеки для захисту інформації про користувача
3. Ви можете зареєструватися (створити пароль) без необхідності йти в офіс
4. У разі забуття / заблокувавши свій Інтернет-ключ, ви можете створити новий, не відвідуючи офіс
5. Ви можете здійснювати перекази на власні та сторонні рахунки в Banco Caja Social та в інших юридичних особах, не реєструючи їх раніше. Також негайні перекази (TransfiYa) на стільниковий телефон
1. Дружній дизайн, швидкий і простий у використанні
2. Протоколи безпеки для захисту інформації про користувача
3. Ви можете зареєструватися (створити пароль) без необхідності йти в офіс
4. У випадку забуття / блокування вашого Інтернет-пароля ви можете створити новий без необхідності йти в офіс
5. Ви можете здійснювати перекази на власні та сторонні рахунки в Banco Caja Social та в інших юридичних особах без необхідності їх попередньої реєстрації. Також негайні перекази (TransfiYa) на мобільний телефон
Друг - там, де це потрібно, тому ми хочемо покращити досвід наших клієнтів з цифрових каналів.
У цій версії ми знайдемо:
• Тепер ви можете зробити реєстрацію для оплати публічних послуг через штрих-код рахунка-фактури або вручну в заявці.
• Відтепер ви можете здійснювати платежі за комунальні послуги, читаючи штрих-код.
• Покращення загальних аспектів програми
Banco Caja Social завжди прагнули покращити досвід наших клієнтів цифровими каналами. У цій версії ми знайдемо: Виправлення в кінцевий строк платежу для поточних кредитів закінчується в один і той же день. Покращення операції з оплати послуг. Оновлення назви інвестиційних продуктів.
Друже, де йому це потрібно! Banco Caja Social прагне запропонувати своїм клієнтам найкращий досвід використання наших транзакційних каналів. У цій версії ви знайдете: Включення трьох полів контактних даних, які клієнт повинен заповнити, підписавши нам через розділи Контактного або Фінансового Адвоката Споживачів.
Новини - Включені банківські послуги, що надаються банківськими кореспондентами. - При появі повідомлення про помилку підключення додано попередження.